سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 132355
کل یادداشتها ها : 154
خبر مایه


 

چشم من خیس تو نیستی " دلم دلگیره تو نیستی

اولین سال تو نیستی " می دونم دست تو نیست این

چاره ای جز این ندارم " مثل خون شدی توی رگهام

می میرم اگه نباشی بی تو من بدجوری تنهام

میدونی چرا همیشه من بدهکار تو میشم

وقتی نیستی ام یه جوری با خیالت راضی میشم

دیدن دوباره ی تو سخت مثل یک معما

بودن یک لحظه با تو توی این دنیای تاریک

شده واسه ی من یک خواب و رویا

  

نمی تونن چشمام یه لحضه اروم بگیرن * هنوز می بینم عکستو اشکهام می ریزن

نمی تونم سر خاکت بیام من بشینم *تو رو زیر اون همه خاک و سنگ ببینم

 نمی تونم کسی رو که اون شب با هم موندیم بیدار حالا من بخوام خواب ببینم

خودت می دونی دارم از درد می میرم * چه شبهایی که به ستاره ها خیره شدم

گریه می کردم من تا که اروم بگیرم * نمی تونن چشمام یه لحظه اروم بگیرن

 اخه دارم از دوری چشمات می میرم






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ